رضایت مشتری از اجاره ماشین عروس رنیکارنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

با توجه به مطالعات اخیر رضایت از رانندگی خودرو در آمریکای شمالی، J.. اجاره ماشین عروس ، Dصنعت اجاره اتومبیل های داخلی، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ تا کنون روند صعودی رضایت ماشین اجاره را تجربه کرده است.

در نظرسنجی سال ۲۰۱۴، رضایت کلی مشتریان با تجربه خدمات خودروی اجاره ای آن، به ترتیب ۷۷۴ امتیاز در مقیاس ۱۰۰۰ نقطه ای بود که از سال ۲۰۱۳ تا زمانی که رضایت اوج خود را از زمانی که روش فعلی این مطالعه در سال ۲۰۰۶ به تصویب رسید، رسیده است. رها کردن

این مطالعه با رعایت شش عامل (به ترتیب اهمیت) کلیه رضایت مشتریان خودروهای اجار خودرو ه ای را در مکان های فرودگاه بررسی می کند: هزینه ها و هزینه ها، فرآیند برداشت، روند بازگشت، ماشین اجاره، اتوبوس و یا اتوبوس و فرمان رزرو.

دلایل کاهش

این مطالعه سالیانه این واقعیت را نشان می دهد که قیمت ماشین اجاره به میزان ۵ دلار اجاره ماشین  در هر روز از سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. برای شرکت های اجاره ای، زمان انتظار، در مقایسه با سال ۲۰۱۳ بیشتر است، و به موقع بودن خدمات همبستگی مستقیم دارد به رضایت

به طور متوسط، مشتریان برای وانت خودرو و بازده و اتوبوس و وانت شاتل در مجموع ۴۳٫۴ دقیقه به طول می انجامند که افزایش بیش از سه دقیقه در سال ۲۰۱۳ است.

ریک گارلیک می گوید: “با توجه به این نگرانی ها، در زیر سرخط رضایت، چندین نظرسنجی نشان می دهد یک تصویر کامل تر، سفر جاری و مهمان نوازی در جهان جاده J.D. قدرت است. “علیرغم واقعیت انتظارات طولانی مدت و هزینه های بالاتر، دو مورد از آنها رضایت قابل توجهی را نشان می دهند – رضایت از آن رسیده است؛ گارلیک می گوید: “این یک ضربه بزرگ نیست.”

هزینه هزینه ها و هزینه ها چهار امتیاز، شاتل اتوبوس و پنج ون پنج امتیاز کاهش یافت. رنت ماشین می گوید، در حالی که این کاهش در جهت هستند، قطره های قابل توجهی نیستند. هر دو دسته رزرو و اجاره اتومبیل با افزایش شش امتیاز و دو امتیاز نشان دادند.

گارلیک می گوید: “تجربه ای بهتر است که مردم از آن استفاده می کنند که با تأثیر افزایش هزینه ها و هزینه ها و زمان انتظار مواجه می شوند. “با وجود برخی از شرایط چالش برانگیز برای مشتری، رضایت واقعا یکسان است.”

تعداد بیشتری از فراخوان ها در سال ۲۰۱۴ ممکن است بر روی زمان انتظار و قیمت های بالاتر اثر داشته باشد. (در واقع، بررسی ماهانه نرخ ماهانه ما با داده ها از بزرگراه سرعت نشان داد که در ماه جولای، زمانی که به یاد می آورد نرخ پیک افزایش نشان می دهد.) هر دو هرتز و Avis بودجه گروه اعلان عمومی در مورد چگونگی مبادله وسایل نقلیه به یاد آورد منجر به کمبود از اتومبیل در تعداد اجاره. بر طبق Garlick، این باعث می شود زمان انتظار صبر کنید.

گارلیک همچنین به رضایت مسافران مسافرین اشاره دارد، که در واقع با یک امتیاز افزایش یافته است – نشانه خوبی است که رضایت مشتریان تجاری به طور سنتی از مشتریان اوقات فراغت / شخصی منزوی شده است. شکاف در رضایت مشتریان کسب و کار و اوقات فراغت تنها با دو امتیاز در این نظرسنجی بسته شده است، در مقایسه با شکاف ۲۱ در سال ۲۰۱۰٫ این انحراف از شکاف به طور جزئی از زمان انتظار برای مشتریان تجاری به طور متوسط ۴ دقیقه رانده شده است کمتر از مشتریان اوقات فراغت.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: